Digitale vragenlijst - HV Schiphoorn

Digitale vragenlijst

Digitale vragenlijsten
Een middel om snel een indruk van de meningen van de leden te krijgen over een actueel onderwerp, is het voorleggen van een digitale vragenlijst aan de leden. Aan de hand van de resultaten van deze digitale enquête kan het overlegteam standpunten vormen die ze bij het overleg gebruiken. Ook kan HV Schiphoorn een enquête onder de leden houden om te onderzoeken wat de huurders van bijvoorbeeld de kwaliteit van de woningen of de service van de verhuurder vinden.
In 2009 heeft HV Schiphoorn zo'n enquête gehouden en de resultaten ervan met Wonen Midden-Delfland besproken.

In de zomer van 2016 hebben we digitale enquêtes over onderwerpen van de prestatieafspraken gehouden. De resultaten hebben wij gebruikt voor onze inze hierbij.