Samenstelling van het bestuur

Gepubliceerd door Redacteur in Vereniging · 1 maart 2022
Tags: bestuur;roostervanaftreden;profielen;vacature
Samenstelling bestuur:

Peter Huster, voorzitter  (bestuurslid sinds 2003; aftredend in 2023)
Ed Krijtenberg, secretaris (bestuurslid sinds 2018; aftredend in 2025)
Simon de Gier, algemeen bestuurslid (bestuurslid sinds 2006 aftredend in 2023)
Lenie Harteveld-Colpa, algemeen bestuurslid (bestuurslid sinds 2009 afredend in 2023)
Desiree Stolk, algemeen bestuurslid (bestuurslid sinds 2018; aftredend in 2025)
Eline Vermeulen, algemeen bestuurslid (bestuurslid sinds 2021; aftredend in 2025
Vacature (in principe aftredend in 2025)

Bestuursverkeizingen vinden in de oneven jaren plaats, waarbij aftredende bestuursleden terstond herkiesbaar zijn, tenzij een bestuurslid anders heeft aangegeven.
De voorzitter en secretaris worden in functie gekozen en kunnen niet tegelijkertijd volgens rooster aftreden.
Vacatures. Tussentijds gekozen bestuursleden treden voor het eerst na 3 jaar of 4 jaar af, afhankelijk wanneer de verkiezingen in het oneven jaar plaatsvindt.

Vacature
Wilt u ons bestuur versterken? Neem dan contact met ons op. U kunt dat doen via onze contactpagina.
Van bestuursleden verwachten wij dat zij de bestuursvergaderingen en de huurdersbijeenkomsten bijwonen. Verder houden wij contact via whats-app met elkaar. Ook houden wij één keer per jaar een gezamenlijke cursus- of thema-avond.

HV Schiphoorn kent een vrijwilligersvergoeding voor haar bestuursleden. Nieuwe bestuursleden krijgen de mogelijkheid de oriëntatiecursus volkshuisvesting te volgen. Verder staat de vereniging er voor open als bestuursleden extra cursussen willen volgen die met het huurderswerk te maken hebben.